Četiri godišnja doba

Kada imate tri curice, kao ja, nikada vam ne može biti dosadno.Život je puno veseliji i ljepši.Moje curice mi ne daju da nikada odrastem, uvijek iznova bude djevojčicu u meni.

Nedavno se u našem gradu organizovao maskenbal.Već tradicionalno se pojavljujemo tamo, ali uglavnom se ispunjavaju želje mojih cura, pa se uglavnom preruše u princeze.

Ovaj put mama je bila ta koja je dala ideju za kostim koji ćemo praviti.Pošto je najmlađa sestrica još beba, ona nije mogla da pođe sa nama.Ideja je bila da napravimo grupnu masku „Četiri godišnja doba“. Sreća, pa imamo svoju dragu sestricu i brata od tetke, oni su bili ona dva godišnja doba koja su nam nedostajala.

Ja sam se sa svojim curama dala u zabavan, ali mukotrpan posao izrade kostima.Suvo lišće koje smo prošle jeseni sakupljali u šetnjama i presovali, kolaž papir, šljokice, tempere… I naravno, puno, puno mašte…

Naš kostim je te divne večeri odnio pobjedu.Djeca su bila presretna, a mami srce puno.

Evo ideje, kako sa malo novca napraviti kostim i zabaviti se sa svojom djecom 🙂

PROLJEĆE:

Moram priznati da nam je haljinu za proljeće šila baka od stare suknje.Narcis u ruci je izradila moja mala umjetnica, kao i cvjetove u kosi.

LJETO:

Za ljeto se takođe pobrinula moja starija curica – tempere, dječija mašta i malo sjećanja na more…

JESEN:

Jesen je bila moja briga 🙂 Masku za oči sam napravila od kartona, pa sam na nju lijepila lišće.Suknju sam ručno sašila za svoju ljepoticu, a na suknju sam svaki list ručnu ušila.

ZIMA:

Zima mi je zadala najviše glavobolje.Košuljicu smo imali gotovu.Suknju sam sašila od stare plahte.Preko cijele suknje sam ručno ušivala kuglice od alu folije, koje su cure pravile.Potrošila sam tri paketa folije.Posao je bio mukotrpan, ali osmijeh na licu ove djevojčice je dovoljna nagrada za uloženi trud.Suknju sam radila pet dana.

I NA KRAJU, MALI POBJEDNICI PRIMAJU NAGRADU:

Dobili smo lijepi poklon bon za kupovinu knjiga u jednoj knjižari.Naša biblioteka je bogatija za lijepe naslove :))

5 thoughts on “Četiri godišnja doba

  1. nena3110 kaže:

    O, koje blago i bogatstvo, kakva lepota.
    Tvoj trud se isplatio, a ja sam uživala gledajući ove divne fotografije.
    Savršeno, za večno pamćenje i radovanje 🙂

Ostavite odgovor

