Torbica za malu damu

Moja srednja curica je prava mala dama.Rodila se sa damskim manirima.Kada negdje krenemo, provede pred ogledalom više vremena od mame :) Sve na njoj mora da bude savršeno – da se šnalice slažu sa košuljom, majica sa baletankama… A kad dođe ljeto kratke hlačice ne dolaze u obzir – ona tada oblači samo haljine i suknjice.
Nezaobilazan dio njenog modnog svijeta čine torbice.Ima ih zaista mnogo.Dosta naših prijatelja kada nam dolaze u posjetu već znaju čemu će se A. najviše obradovati, pa joj donose svakojake tašnice na poklon.
Mama je nekako posebno vezana za svoju A. Nisam sigurna da li je to zbog dana rođenja, jer obje rođendan slavimo istoga dana ili zbog njenog krhkog zdravlja, raznih alergija kojima smo se borili i još se pomalo borimo…Tek, za mene nema većeg poklona od njenog osmijeha i zagrljaja.
Danas sam bila vrijedna.Spremila sam jednu specijalnu torbicu za svoju mezimicu.Jedva čekamo sutrašnju šetnju, pa da se i torbica prošeta sa nama.
P.S. Sve sam sama radila.Torbica je kukičana ( ja sam za to potpuni amater, ali sam se nekako izborila ) Cvijet je takođe mojih ruku djelo.
A. je presrećna.Mama još srećnija :)

2 thoughts on “Torbica za malu damu

Ostavite odgovor

