Jesen

Jesen će uskoro doći…
Već se osjeća miris kiša u zraku
i prve ptice odlaze prema jugu.
Znam da nećeš biti tu
da obrišeš moje suze u mraku,
kad miris prošlosti donese tugu.
Opet će rijeka da dobije sivu boju
i magla će da sakrije tvoje korake u noći.
Nikada više neću dotaći ruku tvoju
i u novogodišnjoj noći po mene nećeš doći.
Uskoro će i lišće početi da vene
i prekriće sve staze,
za koje sam govorila da su naše.
Prve kiše kad padnu,
ti se nećeš sjetiti mene,
čak ni onda,
kad negdje daleko isprazniš sve čaše.
Jesen će uskoro doći…
Kiše će da saperu sve one ulice
u koje si u prolazu svratio,
možda ću osjetiti laku groznicu
kad sama budem prelazila prag…
Mali je ovo grad,
da bi se lutalica kao ti
ponovo u njega vratio,
al’ u dnu srca,
ko mali biser,
ja ću sačuvati tvoj trag.

Ostavite odgovor

