XIX

Uskoro će kazaljke dotaći jedna drugu
i doći će novi dan.Ko lopov, nepozvan.
Poznat je datum, nekako miriše na tugu
i sa sobom nosi neki davno lik znan.

Sutra ću sa njim vino piti,
slavićemo što nas je anđeo u knjigu sudbine upisao
i biće smijeha, a gdje će sreća biti,
jer još me boli što ti nikad zbog mene nisi disao.

Možda se čak i ti sutra pojaviš
i možda se sjetiš one jesenje noći…
Možda ćeš i ti sutra da slaviš,
svjestan da nada mnom još uvijek imaš neograničene moći.

A ja sad živim neki život novi
i imam nekog ko za mene diše.
Možda se baš uz njega ostvare svi moji snovi,
al, primiče se ponoć i nekako mi i ova sreća na tugu miriše.

Rekli su mi da vrijeme liječi sve rane,
a evo, već se primiče i godina nova,
sa sobom odnosi sve one tužne dane,
al boli me što odnosi i one u kojima si ti bio jedini anđeo mojih snova.

Ostavite odgovor

