Porodica za pet!

Vidovdan je poseban dan u našem gradu. Dan kada bebe ukrase sve ulice grada na Uni i Sani. Već tradicionalna Konferencija beba u Republici Srpskoj i Novom Gradu.

Za mene juče još od većeg značaja, jer sam zaista sa ponosom i skrivenom suzom radosnicom u oku, povela svoju bebu, na njeno prvo okupljanje sa budućim školskim drugarima. Gradska plaža Ada juče je definitivno bila najljepše mjesto u ovom dijelu Republike Srpske. Ja sam bila najsretnija mama na svijetu, okružena sa svoje tri leptirice.

Možda je ponekad teško izboriti se sa zahtjevima tri curice. Možda i dođu dani kada bih poželjela samo koji trenutak samoće – onako samo za sebe, tek da popijem šoljicu kafe, a da me niko ne prekida. Ali, kada me moje tri radosnice okruže, pojube i svaki dan neka od njih prospe neki novi biser, koji nam obasja dom, znam da sam srećna žena.

I znam da je moje najveće bogatstvo moja – PORODICA ZA PET!

Moja Jelena će trećeg jula ugasiti svoju prvu svjećicu na torti.Godina je tako brzo prošla… Kao da smo je juče donijeli kući iz porodilišta, a ona već hoda i sve nas u kući vrti oko malog prsta ♥

Ovaj članak je inspirisan jučerašnjom Konferencijom beba u Novom Gradu. Za sve buduće mame samo jedna poruka – najljepši nakit svake žene su svakako njena djeca.

One thought on “Porodica za pet!

Ostavite odgovor

