Morska pjena

Prećuti…

Da pogazismo

lavandina polja,

dok tijela su se spojila

u vrtlogu strasti.

Ispod neba sami,

divlja,

nježna,

tvoja…

Gospodarica,

a u tvojoj vlasti.

Prećuti…

Da bila sam tvoja vila,

da nemir nam je

tekao kroz vene,

da koža mi je bila

meka kao svila,

da sve si dobio

od ove žene.

Prećuti…

Da bila sam lutka živa,

sve ono što si

oduvijek snio

– pohotna,

nježna,

najbolja,

al’ kriva

– što imao si

kad si me htio.

Prećuti…

Da pomiješah

ljubav i strast,

baš ko i svaka

druga žena.

Ja htjedoh ljubav,

ti samo vlast.

Ti bješe stijena,

ja morska pjena.

7 thoughts on “Morska pjena

  1. Jasmina Cirkovic kaže:

    Prećuti…

    Da bila sam lutka živa,

    sve ono što si

    oduvijek snio

    – pohotna,

    nježna,

    najbolja,

    al’ kriva

    – što imao si

    kad si me htio.

    Prećuti…

    Da pomiješah

    ljubav i strast,

    baš ko i svaka

    druga žena.

    Ja htjedoh ljubav,

    ti samo vlast.

    Ti bješe stijena,

    ja morska pjena.

    Ovo ipak govori o nečijoj hladnoći i nečijoj ljubavi.
    Pesme se mogu tumačiti, ali ne znači da jt tumačenje tvoja srž u pesmi.
    Sve sam ih čitala neću pisati svugde komentar, sve imaju poruku i svaka je tužna na svoj način.

Ostavite odgovor

