Oaza

Treba mi jedno mjesto

… gdje ne mislim.

Oči zatvorim…

Volim.

Želim.

Od ljubavi gorim.

Mirišem.

Ljubim.

Pjesme ti pišem.

Sa šumom,

livadom,

rijekom živim.

Hodam za koracima tvojim.

Treba mi jedno mjesto

gdje vrijeme za nas stoji,

gdje vjetrovi me nose,

gdje trčim,

smijem se,

dišem…

Gdje istom stazom idu

koraci tvoji i moji.

Mirise livadskih trava

u tvojoj kosi mirišem…

Treba mi jedno mjesto

skriveno od oluje,

da zvijezde s tobom brojim.

Da u šapatu rijeke

prepoznam tvoje ime.

Treba mi jedno mjesto,

gdje stvarnost postaju sni,

gdje mogu pobjeći često

i na tom mjestu – ti!

9 thoughts on “Oaza

  1. iskrica kaže:

    Dragana, hvala što si svratila na moj blog. Zadovoljstvo je moje, kada se nekome poput tebe svidi moja poezija 🙂 A što se mjesta tiče, čini mi se da sam jedno takvo pronašla za sebe, pa otuda inspiracija za ovu pjesmu.

  2. Plava Baklava kaže:

    Ako si pronašla svoju oazu, onda smao mogu d ati poželim da traje i da se njena lepota ni najmanje ne potroši brojem dana postojanja, kako to, na žalost, često biva.

Ostavite odgovor

