Jesen kraj Une

Reci mi kako si

u ove jesenje dane?

Šetaš li starim ulicama?

Pjevaš li s društvom

dok ne svane?

Pitaš li se ikad,

jesam li još uvijek sama?

Da li te boli

što je daleko

zelena boja naše Une?

Što su nam jeseni

drukčijih boja?

Što još su nam oči

čežnje pune?

Bez tebe živim,

a još sam tvoja…

Da li te bole

jesenje kiše,

kad čežnja donese

mirise s Une?

Što ime samo jedne žene

izgovoraš od šapata tiše…

Što još su ti oči

mene pune…

Reci mi kako si?

Da li si sretan?

Il’ čežnjom ponekad

ispuniš grudi?

Da l’ ti je pogled

još uvijek sjetan?

Ili te osmijeh

sreće budi?

Reci mi kako si?

Il’ bolje

– ćuti!

Ono što ne znam,

manje me boli.

Jesen kraj Une

oči zamuti,

ženi što još te

potajno voli.

4 thoughts on “Jesen kraj Une

Ostavite odgovor

