Za tvojim koracima

Jesi li spreman

da uzmeš me za ruku,

pa da zajedno odemo

negdje daleko?

Da budem tvoje sve

i budeš jedini

– moj neko?

Da zajedno

pod zvijezdama ćutimo.

Pjevamo

– kad nam se pjeva glasno.

Da najviše se volimo

i onda kada se ljutimo.

Da ljubiš me

nježno,

divlje,

strasno.

Jesi li spreman

da budem

najplavlja boja tvoga neba,

jedino ljeto tvoga sunca.

Da budeš mi sve,

ja – jedino ono

što tebi treba?

Da samo zbog mene

srce ti kuca?

Ako me želiš,

uzmi me za ruku

i kreni sa mnom

pod ovim oblacima.

Lutaćemo…

tražiti

samo našu luku.

Po trnju i zvijezdama

rođena sam da idem

samo za tvojim

koracima.

Ostavite odgovor

