Nemir

Ti…

U svakom nemiru

besane noći…

Ko tajni dodir,

poljubac,

znak…

Ko strast

i vino.

Te tvoje oči

– života moga,

otisak.

Ti…

Ko vjetar

zalutao

u mojoj kosi.

Moja si želja,

nemir

i grijeh…

Ljubav i čežnja,

dodir hladnoće,

moja samoća,

lutanje,

smijeh…

Tajni si osmijeh

u uglu usne.

Moje si pjesme

najljepši stih.

Suza u oku,

kiša kad pljusne…

Glasan ko vrisak,

ko tuga tih…

Od tebe bježim,

pa ti se vraćam…

Sklonište moje

– zagrljaj tvoj.

Suzama svojim

grijeh ću da plaćam,

al’ ti prepustih

sav život svoj!

Ostavite odgovor

