Svila

Ponekad sanjam
sumrak zaogrnut
u plavu svilu
i veče što miriše
na cimet i vanilu…
Godine zaspale
u mojoj kosi.
Tu si kraj mene
čuvaš me,
ko zlatnu jabuku
u krilu.
Oko nas
vrtlozi strasti
i vjetar
što godine nosi.
Ponekad sanjam
beskrajne visine
i srebrne zvijezde,
u očima tvojim
se gnijezde.
I drhtim…
Ko list na vjetru.
Drhtim…
Od tvoje blizine.
Na obzorju
mojih snova
srebrne ptice jezde.
Ponekad sanjam
leptire od papira
i polja pšenice zrele…
Sunce mi svrati u san.
Budim se…
Miriše još na tebe
na jastuku mome svila.
Zaogrnuta u snove,
osmijehom
obojim dan.

6342_313596325418962_1268163939_n

4 thoughts on “Svila

Ostavite odgovor

