Nisu me skrili

Možeš me tražiti
u oblacima,
cestama dugim,
u letu ptica…
Osluškivati
ima li koraka mojih
u nekim tuđim koracima.
Može te na mene sjetiti
svaka sitnica.
Možeš me čekati
usamljen na pragu,
pisati priče,
pjesme
o meni…
I dušu možeš
prodati vragu,
tražeći mene
u svakoj ženi.
Možeš me tražiti
u tuđim očima,
u sjaju zvijezda
– sjaj oka moga…
Pjevati,
sanjati
il’ piti noćima.
Čekati,
za mene
moliti Boga.
Možeš me tražiti
dovijeka mili,
zbog mene izgubiti
ime i dom,
al’ na tim mjestima
nisu me skrili.
Moraš me pronaći
u srcu svom!

0_135ba_7509d080_XL

10 thoughts on “Nisu me skrili

    • iskrica kaže:

      Hvala! Drago mi je da je tako, jer jednako rado posjećujem tvoj blog.Nažalost, u poslednje vrijeme bezbroj obaveza mi baš i ne ostavlja puno vremena za pisanje, čitanje ili komentarisanje, ali sve se nadam da će biti bolje 🙂 Puno pozdrava!

  1. grimasa kaže:

    Kako Vam stihovi lagano klize, kako Vam pero nežnom dušom piše. Pročitah nekoliko Vaših pesama i moram Vam reći da još nisam naleteo na blog sa ovakvom… ovako jakom poezijom. Pozdrav. 🙂

Ostavite odgovor

