Miraz u zvijezdama

Večeras sam odlučila da Vas upoznam sa mladom pjesnikinjom Aleksandrom Marilović i njenom poezijom. Moje zadovoljstvo je tim veće što sam kao gost večeri učestvovala na promociji zbirke pjesama „Miraz u zvijezdama“ koja je nagrađena specijalnom nagradom „Stražilovo“ za najbolju prvu samostalnu knjigu pjesama mladih autora do trideset godina. Uživajte u stihovima Aleksandre Marilović!

SAN RUSKE NOĆI

Sa ciganskim romansama u
Ušima i nešto nepotrebnih
Stvari, sa mirazom u zvijezdama,
Bez mrvica na putevima
Odlazim sama,
Tamo gdje su svi
Tako sami…

Lutaću sa mjesečinom po
Stepi, preklinjati možda
Slučajnog prolaznika da me vrati,
Plašiti mjesec motikom,
Jer umisliću da me za tebe prati…

Možda nekoga i upoznam, i znam:
Uzalud će pokušavati da me shvati
Nuditi ga čajem mjesto toplim smiješkom
Moliti da mi objasni ko sam,
I vjerovaće…
Da smatram te greškom…

Ćutati i šetati ulicama
Gdje je svako lice oblikovano sjetom
U dugim zimskim noćima slušati
Jezive priče i prgavo k’o uvijek
pretvarati da se
Ne plašim…

O, sanjam Rusiju da ostanem daleko,
Ali da s mjesečevom barkom dođeš po mene
I zauvijek me vratiš…

Aleksandra Marilović

miraz u zvijezdama

Knjiga „Miraz u zvijezdama“

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Autorka Aleksandra Marilović – u sredini, gošće večeri Irena Bera (lijevo) i Kristina Plavšić (desno)

6 thoughts on “Miraz u zvijezdama

  1. cy3a kaže:

    Дивно је кад песник препоручује другог песника. Нека је са срећом младој песникињи, стихови су дивни 🙂

Ostavite odgovor

