Pajac

Masku Pajaca nosim!

Snovima oblake bojim-

kradem boje od duge!

Praporce putem bacam,

pa zvonim,

zvonim,

zvonim…

Zvonjava ispunjava

hodnike, praznine.

Masku Pajaca nosim,

šarenu,

varljivu,

tešku.

Iza nje krijem od svijeta

svoje tišine i tmine.

Masku Pajaca nosim!

Smijem se,

šapućem,

vičem,

pa bježim,

bježim,

bježim…

Stotine konja vranih

samo su moje sluge.

Masku Pajaca nosim!

Iza nje lice krijem.

Možda me sustići neće

sve moje sjene

i tuge.

pajac

7 thoughts on “Pajac

  1. minagligoric kaže:

    Baš sam htela da napišem, kako su tečni stihovi, tvoja (Vaša?) poezija je kao reka, sve žubori i umilno je… A maske svi namećemo jedni drugima i samima sebi od kad znamo za sebe, mislimo tako se mora… A ponekad se stvarno mora… Bravo Iskrice:

    Možda me sustići neće

    sve moje sjene

    i tuge.

    • iskrica kaže:

      Hvala Mina! Posebno zadovoljstvo mi predstavlja kada se susretnemo na blogu, jer veoma cijenim tvoju poeziju. Naravno, mnogo više mi odgovara da budemo na ti 😉 Hvala ti mnogo na svim lijepim riječima. Moram i da ti uputim izvinjenje, zbog toga što nisam stigla da odgovorim na pitanja koja si mi uputila u nekoj blogerskoj igri – kada si objavila taj post, ja sam bila na ljetovanju. Po povratku sa ljetovanja, nove obaveze, škola, ( mama sam tri princeze ) pa sam se malo izgubila u svemu tome 🙂 Brojne obaveze mi ne dozvoljavaju svaki put da se posvetim dovoljno blogu i pisanju, ali trudim se da redovno pratim blogove koji mi se dopadaju ( čak i onda kada ne ostavim komentar ) Pratim te i na fb 😉 Puno pozdrava iz Novog Grada!

      • minagligoric kaže:

        Što se tiče te igrice, nije bilo ništa obavezno, ni ozbijlno. Dvoumila sam se da li da to postavljam uopšte, jer se ne uklapa u prirodu mog bloga, ali tu je da bi me drugari blogeri bolje upoznali, ako žele. Nije pod moranje da se na to odgovara, mada sam, eto, tebe tagovala jer bih neke odgovore želela da čujem 🙂 pitanja izaberi sama, ne moraš na sva ona da odgovaraš, ako se uopšte time budeš zabavljala. Veliki pozdrav princezama, mogu samo da zamislim koliko je naporan roditeljski posao, ja još nisam spremna za to 🙂 Mnogo hvala i Tebi na prelepim rečima. Čitamo se :*

Ostavite odgovor

