Alisa u zemlji čuda ili slatke muke jedne mame

Pripreme za maskenbal su u toku. Cilj ovogodišnjih priprema je da ne potrošimo ništa, a da dobijemo što bolji rezultat. Kaja je imala „tu sjajnu ideju“ da tema ovogodišnjeg maskenbala bude „Alisa u zemlji čuda“. Naravno, trebalo je to izvesti na naš način, bez ugledanja na crtani film, ali opet, da kostim bude prepoznatljiv kad izađu pred publiku. Kako imam „samo“ tri curice, trebalo se odlučiti koja dva upečatljiva lika pored Alise, koja sa podrazumijeva, da budu preostale dvije curice. Odlučili smo se za Zeca – sa početka priče i Kraljicu Srce sa kojom priča završava.

Uloga Alise, pripala je, a kome drugom, nego našoj Ani. Ona je ona djevojčica, koja najviše u kući voli haljinice, šnalice i sve ono što sve princeze vole 🙂 Kostim je radila njihova mama sa svojom mamom, tako da je u izradi ove haljine učestvovalo više generacija. Haljinu smo izradile od stare zavjese, ali postojao je jedan problem. Zavjesa je bila bijela. Na početku sam rekla kako je cilj bio da ne potrošimo ništa. Znači, kupovina boje nije dolazila u obzir. U ostavi sam pronašla plavu boju za kolače i rezultat je tu 🙂 Možda mi je zbog toga Alisa slatka kao kolačić 🙂

1474502_429681520492517_574582420_n
Zeko sa početka priče nije mogao da bude niko drugi, do naša mezimica Jelena. Nisam htjela da zec bude potpuno isti kao u crtanom. Željela sam da to bude sladak, mali zeko, umiljat i meden, baš kakav je naša Jeca. Večeras sam napravila generalnu probu kostima da vidim kakva će biti njena reakcija na bojenje nosića i crtanje brkova. Reakcija je bila pozitivna. Ostalo je samo još da joj sašijem rep na hlačice i zeko je spreman za maskenbal.

1463131_429681037159232_1879330349_n

Najviše vremena uzela nam je maska koja je trebala biti najjednostavnija – Kraljica Srce, opet u nekoj našoj viziji. Htjele smo (Kaja i ja) da to bude karta – dama herc, koju će Kaja nacrtati na svoj način. Ona je sve sama crtala, ja sam joj pomagala oko bojenja. Krunu i žezlo sam ja napravila. Kad smo trebale da probamo kostim uvidjele smo da smo napravile velikui grešku, jer smo crtež napravile na običnom bijelom papiru, a ne na kartonu. Prilikom kretanja, mamina kraljica je kidala kostim, što je Jelena prihvatila sa tolikim oduševljenjem, da je i ona počela da kida prednji dio karte 🙂 I mada smo mislile da ćemo proći bez ikakvih troškova u ponedeljak ćemo ipak morati kupiti dva veća kartona i karte nacrtati ponovo. Moraćemo požuriti s radom, jer je maskenbal u utorak. Sigurna sam da ćemo sve uraditi na vrijeme, a Vas molim, da mojoj veseloj družini držite palčeve u utorak neveče 🙂

994089_429682077159128_921450822_n
Ovo naravno nije konačan izgled mojih malih princeza, jer nedostaju frizure i šminka.

23 thoughts on “Alisa u zemlji čuda ili slatke muke jedne mame

    • iskrica kaže:

      Hvala :))) Da, zaista smo se sjajno zabavljale. Nastojim što više vremena provoditi sa njima, jer mi tako brzo rastu. Pokušavam u svakoj prilici stvoriti čaroliju i za njih i za sebe.

    • iskrica kaže:

      Negoslava, hvala ti! Prošle godine su nas vodene ospice spriječile da odemo na maskenbal (sve tri su ih imale, onako u kompletu). Godinu prije toga, naša „Četiri godišnja doba“ odnijela su pobjedu. Ove godine, ko zna… Čini mi se da je najstarija curica ove godine poželjela da ide na maskenbal samo da „pokaže našu najmlađu, najslađu“ mezimicu, jer je tako ponosna što ima tako malu seku. Čini mi se da je maskenbal sve manje interesuje, tako da pomalo vjerujem, da sledeće godine neće ni htjeti da ide sa nama. Baš zato i uživam toliko u svemu ovome, jer sam svjesna koliko brzo rastu.

  1. cy3a kaže:

    Дивне су… Занимација за целу породицу, али и непроцењиво искуство љубави и блискости које остаје заувек урезано у њихова срца…
    Срећно у уторак 🙂

    • iskrica kaže:

      Bude tu svakojakih kostima, ali po meni je bit maskenbala upravo u kreativnom izražaju. Mi smo se trudile na svoj način i predivno iskoristile zajedničke trenutke. Pozdrav tebi i maloj princezi!

  2. AnaJan kaže:

    Ovo je fenomenalno! Svaka cast na mastovitosti, kreativnosti i prakticnosti! Skidam kapu i Vama i vasim prelepim cerkicama! Sigurna sam da ce se malene na maskenbalu sjajno provesti, a kostimi ce biti pun pogodak!

Ostavite odgovor

