Jabuka je životinja

Večeras sam Jeleni ogulila jabuku da je onako cijelu pojede ( u poslednje vrijeme joj je to omiljena voćka i najviše voli da je gricka kad je cijelu drži u ruci ). Kaže ona meni dok sam joj pružala jabuku: „Necu da jedem jabuku vise… Jabuka je zivotinja.“ Ja se nasmijem i kažem:“Nije Jeki životinja, jabuka je voće“ „Majko, jabuka je zivotinja. Baba Nada mi je gulila jabuku i skinula joj rep, a ako ima rep onda ima i njušku. Onda je zivotinja!“ I nije htjela pojesti svoju jabuku. :)))

P.S. Jelena je moja najmlađa curica koja ima samo dvije i po godine ♥

jelena

6 thoughts on “Jabuka je životinja

  1. maja2maya kaže:

    Kako bi svijet bio divno mjesto kad bismo svi zadrzali tu prekrasnu djecju prostodusnost i iskrenost. Pozdrav…
    P.S. od kad sam procitala ne mogu da skinem osmijeh sa lica 🙂

  2. cy3a kaže:

    А и ви нашли детету да дајете репату јабуку, ко је још видео јабуку са репом 🙂
    Хвала ти, драга моја, улепшала си ми вече… Љуби своју девојчицу-паметницу :*

Ostavite odgovor

