Presuda

Zatvoriću oči i pustiti
druge da mi sude.
Neka se nadmeću
kraljevi i dvorske lude
ko će presudu
bolju mi dati.
Za sve moje boli,
vrline, mane,
osmijehe, suze,
izgovorene riječi,
pobjede, poraze,
nezarasle rane
– sudije će presudu
iza leđa reći!
I neće razumjeti,
sva moja ćutanja,
ljubavi, brige,
slabosti i strasti,
sve moje pjesme
i moja lutanja,
al će da sude,
bez imalo časti.
Zatvoriću oči,
pa, neka mi sude!
Presudu oni,
šapatom će reći.
Ti ljudi zvijeri,
hijene i Jude,
puteve moje
nikad neće preći.

Ostavite odgovor

