Iznad vinograda

Prizivam ljeta koja ne dolaze
na moje obale.

Ovdje gdje živim
kiše ne prestaju.

Olovne magle,
ko otrovne zmije
vijugaju iznad vinograda.

Stojim u mjestu.

Koraci moji
odavno svijetom
bez mene hode.

O, tako mi nedostaju
daleke žege,
dok slušam huk
te mutne vode.

Bole me ljeta
koja ne dolaze više
na moje obale.

Dok kiše spremaju blato
tu, iznad vinograda.

Promrzla od čekanja
ja još tražim
izgubljene dane.
Uplašena i sama,
ko pastir
što idući putem
zauvijek ostade bez stada.

 

Ostavite odgovor

